četvrtak, 6. ožujka 2014.

Čokolada-avokado mousse

Objavio/la Vanilla Diva u 16:01
Savršen desert za one koji se bespotrebno opterećuju brojanjem kalorija i za one koji se žele maksimalno zdravo hraniti. Kako je u svijetu pokrenut trend zdrave prehrane, a i sama sam trenutačno u fazi čišćenja organizma (što mi izuzetno teško pada) odlučila sam podijeliti s vama jedan izuzetno jednostavan i zdrav recept za mousse koji sadrži 100% organske i prirodne sastojke. Većinu sam pribavila u prodavaonici zdrave prehrane (Bio&bio i Garden). 
Ako ste skeptični prema receptima koji uključuju "nove" prirodne sastojke i smatrate da neće dati jednako dobar okus kao klasični sastojci za slastice, probajte ovaj recept ili neki drugi iz programa zdrava prehrana i razuvjerite se. Mousse od avokada i čokolade je jednako dobrog ako ne i boljeg okusa od bilo kojeg drugog moussa od čokolade i orašastih plodova, vjerujte mi. 



Recept:

1 zreli avokado
1 žlica sirovog organskog kakaa
1 čajna žličica vanilije
2 žlice meda
2 žlice bademovog mlijeka
šaka bobičastog voća (najbolje je svježe, ali može i smrznuto.Ja nažalost nisam imala ni jedno ni drugo tako da sam se poslužila višnjama iz kompota)

Priprema:
1. Prerežite avokado na dva dijela i odstranite košticu. Žlicom pokupite pulpu avokada i stavite u zdjelu (blender). 
2. Dodajte sve ostale sastojke.
3. Blenderom ili štapnim mikserom miksajte sve sastojke do fine kremaste mase. 
4. Dobivenu masu stavite u šalicu ili zdjelicu i ostavite u hladnjaku da se učvrsne.
5. Poslužite s bobičastim voćem. :)

Napomena: ovi sastojci dovoljni su tek za jednu porciju! 

U slast! <3 <3


0 komentari on "Čokolada-avokado mousse"

Objavi komentar

 

Vanilla Diva Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez